دانلود

  • ۰
  • ۰

دیر فهمیدم

۲۵
بهمن


دیـــــــــــــر فهمیدم

خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلی دیر

گــلــــــــــــــــــــــــــــــم

عشقــــــــــــــــــــــــم

عزیزمـــــــــــــــ

تکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه کلامش بود


  • s♠eed ♥
۲۵
بهمن

اونایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی که از من بدشون میـــــــــــــــــــــــــاد

نظرشون رو روی کاغذ بنویســـــــــــــــــــــــــــــــــــن

بندازن تو سطل اشغالـــــــــــــــــــــــــ

چــــــــــــــــــــــــون برام مهم نیــــــــــــــــــــــــــــس...

من واسه اونایی که دوستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم دارن زندگی میکنم


  • s♠eed ♥
۲۴
بهمن

نبــایـــב یــہ مـو از ســرت کــم بشـہ√!
ҳ̸Ҳ̸ҳ·•●حــق نــבارے غصـہ بخــورے√، همیشــہ بـایــב شـاב بـاشـے! ҳ̸Ҳ̸ҳ
·•●اجــازه نـاراحـت شـבن نــבارے!√ ҳ̸Ҳ̸ҳ
·•●بـایــב خیلــے مواظـب خـوבت بـاشـے√ҳ̸Ҳ̸ҳ
·•●فهمیــבے؟ ҳ̸Ҳ̸ҳ
·•●حـق مریـض شـבن هـم نــבارے√! بـاشــہ؟ ҳ̸Ҳ̸ҳ
·•●چـون ← مـن בوســــــــــــــــ√ــــــــــــــــــتבارمҳ̸Ҳ̸ҳ


  • s♠eed ♥
۲۴
بهمن

گفتم: عشق چیست؟ گفت: آتش! گفتم: مگر آن را دیده ای؟ گفت: نه ، در آن سوخته ام!


  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

   بعضی وقتا انقد طرف مقابلت مصمم گه میخوره

                             پیش خودت میگی نکنه این داره حرف حساب میزنه

                                                 من دارم گه میخورم!


  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

بازم از یه آشنا



بعضی آدما یهو میان 


یهو زندگیتو قشنگ میکنن


یهو میشن همه دل خوشیت


یهو میشن دلیل خنده هات


یهو میشن دلیل نفس کشیدنت


بعد همینجوری


یهو میرن 


یهو آرزوهاتو خراب میکنن


یهو میشن دلیل همه غصه هاتو همه اشکات


یهو میشن سبب بالا نیومدن نفست



 

هیس. . .

بگذارید برود. . .

ماندن التماسی نیست. . .

بهای سنگینی دادم تا فهمیدم. . .

کی که قصد ماندن ندارد را باید راهی کرد. .




 روزی میرسد که در خیال خود


جای خالی ام را حس کنی...


در دلت با بغض بگویی:


"کاش اینجا بود"


اما من دیگر


.


.


.


.


به خوابت هم نمی آیم.


 


عــشــق یـــعنــی ؛


ایــنــقد واستـــــ عزیــز بوده بــاشــه کــه


توو روزایی که نیستــــــ ؛


کسی جـــاشــو نـگیـــره...

  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

دلــــــــــم یک تصادف

جــــــدی میخــواهد!!!

پــــــــر سر و صــــــــــدا...

آمبولانــــــس ها سراسیمه شوند

و کار از

کار بگـــذرد...!


  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

شکـــــــــــــــ نـــــــکـــــــــن...

 

آدمهـــــــــا زمــــــــــانــــی  از همــــــــــــــــــــ

 

 دورمی شوند

 

کـــــــه بــــــه کـــــــــسی دیگـــــــــــــــر نزدیکـــــــــــــــــ

 

 

میشــــوند...

  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

,,آهسته,, بیا

.

.

 .

.

چیزی هم ,,ننویس,,!!

همان که ,,بخوانی,, بس است

لامصب من به,,بی محلی های تو,, عادت دارم!!!!


  • s♠eed ♥
۲۳
بهمن

گـ؋ـتܢܢ :

" פֿــבایـــــــــــــــــا "

بـہ פֿـاطر בیگرى בلܢܢ را شکـωـت و ر؋ـت..!

بـבوלּ او چکار کنم..؟!

گـ؋ـت :

نگراלּ نباش او هܢܢ براى פֿـوشبـפֿـتى با یارش بـہ آـωـمانܢܢ رو مى انـבازב.!!!✔✔

  • ۹۵/۰۴/۰۵
  • نریمان نیستانی

نظرات (۱)

هستی ؟؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی